Asiakaspalvelumme uudistuu

Kotkan Energian asiakaspalvelu ja laskutus uudistuu Karhu Voiman hoitaman Kotkan Energian energialaskutuksen ja asiakaspalvelun oli tarkoitus siirtyä takaisin Kotkan Energialle 1.1.2023 alkaen. Karhu Voiman konkurssista johtuen siirtoa on aikaistettu ja 10.10.2022 alkaen Kotkan Energia vastaa energialaskutuksesta ja asiakaspalvelusta. Kehitämme asiakaspalvelua ja otamme aiemmin ulkoistetun asiakaspalvelun ja laskutuksen osaksi omaa toimintaamme. Kaukolämpöasiakkaille tämä tarkoittaa entistä laadukkaampaa […]

Kotkan Energian laskutusta hoitanut Karhu Voima on ilmoittanut hakeutumisesta konkurssimenettelyyn. 

Tiilirakennus.

Karhu Voima on hoitanut Kotkan Energian kaukolämmön energialaskutusta ja laskutukseen liittyvää asiakaspalvelua. Lisäksi Karhu Voima on Kotkan Energian tytäryhtiön, Kotkan Energiaverkkojen, alueella toimitusvelvollinen sähkönmyyjä. Konkurssi ei vaikuta Kotkan Energian asiakkaisiin. Energialaskutus- ja asiakaspalvelu tullaan siirtämään pikaisesti Kotkan Energian omaksi toiminnaksi, asiasta tiedotetaan asiakkaita myöhemmin.   On hyvä huomioida, että Kotkan Energialla ei ole kuluttajille sähkönmyyntiä. Sähkötarjouksia voi vertailla […]

Kotkan Energia otti digipostipalvelu Kivran käyttöön

Kotkan Energia otti digipostipalvelu Kivran käyttöön.

Ota Kivra käyttöön ja hyvästele paperilaskut Kun otat Kivran käyttöön, saat jatkossa laskumme paperipostin sijaan sähköisesti ja teet näin osaltasi arjen ekoteon. Mitä enemmän pystymme lähettämään laskuja digipostina, sitä enemmän hiilidioksidipäästömme vähenevät. Voit käyttää Kivraa verkkoselaimella tai lataamalla mobiilisovelluksen puhelimeesi. Rekisteröidyt palveluun turvallisesti joko verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella, minkä jälkeen saat käyttäjätunnuksen Kivraan. Toimi näin: Lataa […]