Toimintaohje kaukolämmön asiakaslaitteiden vikailmoituksissa:
Kotkan Energia Oy palvelee asiakkaitaan kaukolämmön asiakaslaitteiden vikatapauksissa poikkeustilanteesta huolimatta. Asiakkaiden ja Kotkan Energian työntekijöiden turvallisuuden kannalta tulee huomioida seuraavat asiat:
- Vikailmoitusta tehdessänne pyrittehän kuvaamaan tilanteen mahdollisimman tarkasti. Ilmoittakaa myös, mikäli kohteessa on riskiryhmiin kuuluvia henkilöitä.
- Ilmoittakaa puhelinnumeronne, henkilökuntamme ottaa teihin yhteyttä ennen paikalle saapumista
- Avatkaa ovi tekniseen laitetilaan valmiiksi ennen asentajan saapumista
- Paikan päällä vältetään lähikontaktia asiakkaiden ja Kotkan Energian työntekijöiden välillä
- Varmistattehan ettei laitetilaan tule muita henkilöitä töiden ajaksi
- Töiden valmistuttua asentajamme ilmoittaa teille suoritetut toimenpiteet puhelimitse tai riittävän välimatkan päästä
HUOM.
Yllä oleva ohjeistus koskee omalla ovella olevia erillisiä teknisiä laitetiloja. Mikäli kaukolämmön lämmönjakokeskus sijaitsee asuintiloissa (tai kulku asuintilojen kautta), tulee asiasta sopia tapauskohtaisesti erikseen.