>
Asiakaspalvelu ja sopimusasiat

Asiakaspalvelu ja sopimusasiat

Asiakaspalvelu ja sopimusasiat

Kotkan Energia Oy

Puhelinvaihde p. 05 2277 270

Avoinna arkisin (ma-pe) klo 9-15

Kaukolämmön vikailmoitusnumero
p. 05 2277 333
(avoinna 24/7)

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@kotkanenergia.fi

Kaukolämpölaskutuksen ja asiakaspalvelun yhteystiedot

Asiakaspalvelu ja laskun sisältöön liittyvät asiat

Asiakaspalvelusta saat apua seuraaviin asioihin:

  • Kaukolämmön sopimusmuutokset
  • Asiakkaiden osoitteiden muutokset
  • Kaukolämpötuotteiden muutokset
  • Kaukolämpöliittymien (sopimusten) siirrot
  • Kaukolämpölaskun sisältöön liittyvät asiat

Kotkan Energian asiakaspalvelua ja laskutusta hoitaa Karhu Voima Oy.

Asiakaspalvelu p. 020 155 0020                  

Sähköposti asiakaspalvelu@kotkanenergia.fi
Palvelemme arkisin (ma-pe) klo 9–15.

 

Teknisen asiakaspalvelun yhteystiedot

Tekninen asiakaspalvelu auttaa seuraavissa asioissa:

  • Kaukolämmön myynti
  • Kaukolämmön tekninen neuvonta
  • Kaukolämpöverkon rakentaminen ja kunnossapito
  • Asiakkaiden kaukolämpölaitteiden uusinta
  • Kaukolämmön vikatilanteet (työaikana)
  • Kaukolämmön lisäpalvelujen myynti
Tekninen asiakaspalvelu p. 05 2277 270 / vaihde

Palvelemme arkisin (ma-pe) klo 9-15.

Noudatamme kaukolämmön myynnissä voimassa olevia kaukolämmön sopimusehtoja, jotka on laadittu Energiateollisuus ry:n suositukset huomioiden. Tutustu kaukolämmön voimassa oleviin sopimusehtoihin tästä.

Kaukolämpösopimuksen siirtäminen kiinteistön kaupan yhteydessä

Kaukolämpöliittymä ei siirry automaattisesti kiinteistön luovutuksen yhteydessä uudelle omistajalle tai haltijalle. Lämpösopimuksen siirto tehdään aina kirjallisesti.

Kun lämpösopimus halutaan siirtää uudelle omistajalle tai haltijalle, siirrosta tulee mainita kauppakirjassa tai siitä tulee tehdä erillinen luovutuskirja. 

Lämmönmyyjä hyväksyy lämpösopimuksen siirron saajan asiakkaaksi, jos siirtohetkeen mennessä kertyneet lämmönmyyjän saatavat on maksettu ja siirron saaja sitoutuu kirjallisesti noudattamaan siirretyn lämpösopimuksen ehtoja.

Kauppakirjassa on hyvä mainita seuraavat asiat:

  • Myyjät siirtävät tällä kauppakirjalla Kotkan Energia Oy:n kanssa solmitun kaukolämmön lämpösopimukseen perustuvat oikeutensa ostajalle ilman eri korvausta.
  • Myyjät vakuuttavat, että kaikki lämpösopimukseen perustuvat maksut myyjän hallinta-ajalta on maksettu.
  • Ostajat sitoutuvat noudattamaan lämpösopimuksen ehtoja ja ilmoittamaan lämpösopimuksen siirtämisestä Kotkan Energia Oy:lle.

Voit toimittaa asiakirjan sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@kotkanenergia.fi tai postitse:

Karhu Voima Oy
Pajatie 65
48600 Kotka

Saatuamme tarvittavat tiedot, lähetämme ostajalle uudet sopimusasiakirjat allekirjoitettavaksi.

Muista katkaista tai siirtää mahdollinen kaukolämpölaitteen huoltosopimus! Lisätietoja huoltosopimuksesta saat soittamalla Kotkan Energialle p. 05 2277 270.

Ropo Capitalin asiakaspalvelu

Puh. 09 2315 0447
kotkanenergia@ropocapital.fi
arkisin (ma-pe) klo 8-20

Ropo Capital auttaa seuraavissa asioissa:

  • Maksuajan muutokset
  • Laskun maksamiseen liittyvät asiat
  • Rahojen siirtymiseen liittyvät asiat
  • Perintäasiat

Lämpölaskut lähetetään pääsääntöisesti kaukolämpöliittymän omistajalle. Omistaja on aina viime kädessä vastuussa laskujen maksamisesta riippumatta siitä, mihin laskut on pyydetty lähettämään.Kaukolämpöön liittyvät tiedotteet kuten esim. hinnaston muutokset, kaukolämmön sopimusehtojen muutokset, maksumuistutukset ja katkaisuvaroitukset, lähetetään aina lämpölaskujen maksajalle. Jos lämpölaskujen maksajaksi halutaan joku muu kuin kiinteistön ja kaukolämpöliittymän omistaja, tulee tästä sopia joko esim. vuokrasopimuksessa tai tällä erillisellä sopimuksella.

Jaa somessa!

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart